har jeg en char ?

"Bladerunner", "Man Bites Dog", "Gataca", "1984" & fribrydning, Kafka, morgentegnefilm, Lovecraft, cyberpunk...

Moderator: Jaked_One

Post Reply
Helge
Solid Nerd

har jeg en char ?

Post by Helge » Tue 22 Jul 2008, 22:49:49

Hejsa Jacob
ved du om jeg aktuelt har en char i SLA ?
hvis ja.. er der så evt mulighed for at jeg kan noobe rundt med jer engang imellem eller er holdet af kamikaze soldater fyldt op ?
(hvis nej.. kan jeg så evt lave en en dag og så følge med i krigen imod fri-tænkende samfundsnedbrydere, seperatister og andre terrorister ?)

jeg har på et tidspunkt lavet en char som jeg spillede med 1-2 gange.. men det er længe længe siden.

husker han havde 2 sub machine guns.. THE POWER !!!
ORKSES NEVER GETS BEATEN.. IF WE WIN WE WIN, IF WE DIE DAT DON´T REALY COUNT AS BEATEN, AND I WE RUN, WEEL COME BACK TA FIGHT AGAIN... SO YA SEE ORKSES NEVER LOSE

JT
Veteran Nerd

Post by JT » Wed 23 Jul 2008, 8:07:54

ku være sjovt ;-)
"A problem well stated is half solved."

Charles F. Kettering

rasmus
Ol' Dirty Nerd

Post by rasmus » Wed 23 Jul 2008, 11:18:51

du har en char der hedder Johannes så vidt jeg husker
cybercity.dk = EPIC FAIL (boat)

rasmus
Ol' Dirty Nerd

Post by rasmus » Wed 23 Jul 2008, 11:23:22

@ jacob: jeg har kigget i min bunke her hjemme og der er ingen char til Helhe, måske kan du lige kigge i din bunke

Jaked_One
Grand Nerd Extreme

Post by Jaked_One » Wed 23 Jul 2008, 17:44:44

Yeps, du har/havde en... Og jeg håber at kunne finde ham i en af mine bunker.

Men er han blevet væk, så er det subversive fjender af samfundets rette orden som har gjort det. Og du må lave en ny.

Loyalitet er liv! Et velfungerende arkivsystem er blot en mulighed!
There is inherently no silver bullet...

rasmus
Ol' Dirty Nerd

Post by rasmus » Thu 24 Jul 2008, 0:06:46

jeg synes at du skal lave en medic, da vi tit mangler en habil medic, men der er selvfølgelig "frit" valg på "alle" hylder

Helge
Solid Nerd

Post by Helge » Thu 24 Jul 2008, 16:59:53

medic.. hmmm Moseph Jengele den kendte kirurg, der i videnskaben og fremskridtes navn har udført flere modige og alternative indgreb for at gavne corporationerne.. og naturligvis menneskeheden
ORKSES NEVER GETS BEATEN.. IF WE WIN WE WIN, IF WE DIE DAT DON´T REALY COUNT AS BEATEN, AND I WE RUN, WEEL COME BACK TA FIGHT AGAIN... SO YA SEE ORKSES NEVER LOSE

Jaked_One
Grand Nerd Extreme

Post by Jaked_One » Thu 24 Jul 2008, 20:56:13

To ting:

1...
Der er allerede en Doktor (X)engele og han er ex-Firma, pusher, bioimplanteret og decideret for langt ude... Spørg evt. Detlef eller resten af holdet: sig f.eks. SCL 6 TV-hold, Pink Shatter, Blodig Bide Sex og Stjåldne Tegnebøger... Hvis du har behov for at høre en længere usammenhængende bortforklaring...

2...
Hvis din nuværende char er blevet væk, så var han alligevel ikke loyal nok. (Og noget tyder på det, han er sikkert allere anholdt og sidder under Getzemane Fortet nu...)

Men der er rige muligeheder for at strikke et koncept sammen, på den måde har vi lavet systemet som GURPS. De fleste spiller bare operativer, for de er jo Firmaets Loyale Uundværlige Fronttrop (FLUF!).

Men hvis du nævner et koncept eller en arketype, så kan vi nok godt skrue en skillpakke sammen og komme med gear/perk/stat forslag.

:D
There is inherently no silver bullet...

Post Reply